Avril Lavignes album klart i Februari

Äntligen har vi lite nyheter om det kommande albumet som än sålänge kallas #AL6.
 
Avril Lavigne har varit tyst fram tills nyligen. Ett fan DM:ade henne på Twitter och bad om lite uppdateringar
kring det nya albumet - och äntligen svarade hon.
Hon skrev såhär:
 
"Jag började mixa mitt album och vi håller på att avsluta det nu. Jag är så lättad. Nästan klar.
Vad som har tagit så lång tid är att hitta dom rätta producenterna för projektet - tro mig eller inte. Jag har haft mina låtar klara och redo länge. Jag tror att albumet är klart i slutet av Februari. Jag har aldrig jobbat såhär hårt på en platta förut. Det är verkligen next level. Det kommer vara värt väntan. Det är as real as it gets - och jag tycker det är viktigt. Hoppas att ni alla kommunicerar med varandra och är redo.
 
Mycket kärlek till er och tack till alla fans för att ni trendade massa hashtags för mig på Twitter. Jag förstår att ni är otåliga, det är jag med!!!"
 
Senare på kvällen besvarade hon även ett annat fan som frågade hur hon skulle beskriva den kommande skivan. Avril Lavigne berättade att hon skulle beskriva albumet som "personligt, intimt, dramatiskt, rått, mäktigt, starkt och oväntat. Den här skivan är en känslomässig resa".
 
Hoppas ni är lika förväntansfulla som vi är!
 
Maria

Ååååå som jag längtar!! :D <3

Svar: vi med!!!!
/ Admin Black ★

Är du en Little Black Star?

Namn/smeknamn:


E-postadress(postas ej):


Bloggadress:


Din Kommentar: