AVRIL LAVIGNE SLÄPPER ALBUM 2017

Tidigare idag postade Avril Lavigne en video där hon sa att hon hade en julklapp till hennes fans som
hon ville dela med sig av. Du kan se videon nedan! Och NU vet vi vad hennes present är...
 
Såhär skriver Lavigne: "Hallå allihopa!! Först vill jag tacka mina fans för ert tålamod och support under dessa två år då jag varit borta på grund av borrelia. Det har inte varit bara en hård kamp men också en upplysande tid för mig, det kommer att speglas i min nya musik, artisteri, liv och personligt.
Jag kommer alltid att prioritera min sjukdom och att sprida kunskap om borrelia med min Avril Lavigne Foundation.
 
Jag är nu glad att meddela att jag arbetar på ny musik och jag kommer att släppa mitt album under 2017. Jag kan inte vänta på att få öppna upp mitt hjärta och dela det med er. Jag är så exalterad. Det kommer att bli ett fantastiskt 2017! "
- Avril Lavigne
 
 

Saved the best present for last! Can't wait to share it with you guys!!

Ett filmklipp publicerat av Avril Lavigne (@avrillavigne) Dec 24, 2016 kl. 6:01 PST

Maria

LÄNGTAR SÅ :D

Paula

aaah va jag längtar!!

Är du en Little Black Star?

Namn/smeknamn:


E-postadress(postas ej):


Bloggadress:


Din Kommentar: