Information om Special Olympics 2015

Idag är det dags. Idag sker den stora ceremonin för Special Olympics där Avril Lavigne kommer att sjunga "Fly" för första gången. Jag ska absolut titta live och ni nattugglor som också vill titta vill nog läsa detta inlägg.
 
ESPN kommer att sända sändningen över hela världen, men alla har ej den kanalen. ESPN har dock lagt upp sändningen Online och även gratis! Det enda ni behöver göra är att registera er på denna länk när ni klickar på att ni vill "Watch Free" eller vad det står. Ni registerar er och sedan kommer det se ut som ovan på hemsidan. Jag har kontaktat Special Olympics Sweden och dom tror att den sidan ska fungera för oss svenskar också.
Om sidan mot förmodran inte fungerar, så kommer nog en av dessa två länkar att fungera: TVPC, Time4TV.
 
Special Olympics kommer att sändas 3 inatt, väldigt sent som alltid eftersom ceremonin hålls i Los Angeles, liksom alla andra galor! Vi kommer garanterat att live-twittra undertiden på @AvrilSweden och även hålla koll i chattboxen på vår blogg ifall någon vill prata under tittandet.
Bild från repandet.
Avrillover

Om jag räknat rätt så sänds det alltså klockan 18:00 i Los Angeles? Står på min mobil att Los Angeles ligger 9 timmar efter i alla fall. Hur tror ni det kommer gå för Avril? Hoppas det går bra för henne

Svar: 9PM ET sänds det enligt ESPN. 22:00 i brasilien som är 5 efter oss, vilket då innebär att det sänds i sverige 3.
/ Admin Black ★

Avrillover

Hur tror ni att hennes upptrödande kommer se ut? Är så grymt nyfiken att jag spricker snart, kommer säkert börja gråta när jag ser henne på scenen igen.

Maria

Wow....! Jag älskar den nya designen =D <3

Är du en Little Black Star?

Namn/smeknamn:


E-postadress(postas ej):


Bloggadress:


Din Kommentar: